1. пояснили та виділили основні означення поняття – реклама:
(За результатами створили таблицю)
Переглянути результат
Пропонуємо і тобі залучитись до виконання завдання. Усі знайдені означення пишіть в коментарях !
Пропонуємо і тобі залучитись до виконання завдання. Усі знайдені означення пишіть в коментарях !
2. розпізнали основні види друкованої рекламно-поліграфічної продукції та виконали порівняльний аналіз їх функціонального призначення:
Метою друкованої реклами є детальне ознайомлення потенційних клієнтів з товарами, які вони можуть придбати у фірмі. Оформляючи друковані видання слід подбати про професійний дизайн, високоякісне відтворення ілюстрацій, високу якість друкування та матеріалів (папір, фарба). Все це викликає у потенційного клієнта зворотну реакцію - не купувати, а навпаки відмовитись від купівлі. Друкована реклама с своєрідною візитною карткою, за якою сприймають фірму. Друкована реклама розповсюджується різноманітними шляхами. Це може бути розсилання через пошту, доставка безпосередньо на підприємства, виставки та ярмарки.
Пропонуємо і тобі залучитись до виконання завдання. Знайдену інформацыю пишіть в коментарях !
3. встановили співвідношення та порівняли особливості оформлення рекламних носіїв інформації та історичними етапами:
Дуже цікаво буває переглядати листівки, постери, афіші, рекламу, які належать різним епохам. По багатьом з них можна реально відстежувати історичні події. Для свого дослідження ми обрали постер, як один із видів друкованих реламних носіїв інформації. Пропонуємо ознайомитись з різними постерами часів так званої "Холодної війни". Деякі з них виглядають просто смішно зараз, але деякі примушують задуматися.
Немає коментарів:
Дописати коментар