На цій сторінці ви маєте змогу ознайомитись із висновками щодо напрямку нашого дослідження і висловити власні думки в коментарях!
ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: Вміння працювати у програмі Microsoft Office Publisher, знаючи при цьому умови формування серійних об`єктів графічного дизайну та сталі композиційні складові, дасть можливість кожній людині створити власну друковану рекламу та вітальну листівку, тим самим подарувати їй щастя!
Під час роботи у проекті ми:
- пояснили та виділили основні означення поняття – реклама;
- розпізнали основні види друкованої рекламно-поліграфічної продукці та виконали порівняльний аналіз їх функціонального призначення;
- встановили співвідношення та порівняли особливості оформлення рекламних носіїв інформації та історичними етапами;
- скласли анкету і провели опитування у вчительському колективі щодо збору інформації про використання друкованих засобів інформації вчителями. Проаналізували результати за допомогою діаграми;
- охарактеризували постер, як об’єкт графічного дизайну та обговорили його функціональне призначення та способи формоутворення;
- переглянули навчальне відео про роботу в Publisher, знайомитись з інтерфейсом, особливостями роботи та визначили основні переваги та недоліки створення рекламної продукції в даній програмі;
- дослідили історію виникнення вітальних листівок та схарактеризували листівку, як серійний об`єкт графічного дизайну;
- оперуючи знаннями отриманими в ході дослідження, створили вітальну листівку до Різдва;
- Взяли участь у шкільній виставці-презентації " Щастя в подарунок".
І найголовніше: Ми створили листівку до Різдва, яку можемо тепер подарувати своїм друзям та близьким, і впевнені, що вона подарує їм щастя!)
Немає коментарів:
Дописати коментар