Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:
- пояснити та виділити основні означення поняття – реклама;
- розпізнати основні види друкованої рекламно-поліграфічної продукці та виконати порівняльний аналіз їх функціонального призначення;
- встановити співвідношення та порівняти особливості оформлення рекламних носіїв інформації та історичними етапами;
- скласти анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо збору інформації про використання друкованих засобів інформації вчителями. Проаналізувати результати за допомогою діаграми;
- охарактеризувати постер, як об’єкт графічного дизайну та обговорити його функціональне призначення та способи формоутворення;
- переглянути навчальне відео про роботу в Publisher, знайомитись з інтерфейсом, особливостями роботи та визначити основні переваги та недоліки створення рекламної продукції в даній програмі;
- дослідити історію виникнення вітальних листівок та схарактеризувати листівку, як серійний об`єкт графічного дизайну;
- оперуючи знаннями отриманими в ході дослідження, створити вітальну листівку до Різдва та завантажити її на власний блог;
- Взяти участь у шкільній виставці-презентації " Щастя в подарунок".
ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: Вміння працювати у програмі Microsoft Office Publisher, знаючи при цьому умови формування серійних об`єктів графічного дизайну та сталі композиційні складові, дасть можливість кожній людині створити власну друковану рекламу та вітальну листівку, тим самим подарувати їй щастя!
Немає коментарів:
Дописати коментар