Наші завдання

Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:
  • пояснити та виділити основні означення поняття – реклама;
  •  розпізнати основні види друкованої рекламно-поліграфічної продукці та виконати порівняльний аналіз їх функціонального призначення;
  •  встановити співвідношення та порівняти особливості оформлення рекламних носіїв інформації та історичними етапами;
  •  скласти анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо збору інформації про використання друкованих засобів інформації вчителями. Проаналізувати результати за допомогою діаграми;
  • охарактеризувати постер, як об’єкт графічного дизайну та обговорити його функціональне призначення та способи формоутворення;
  • переглянути навчальне відео про роботу в Publisher, знайомитись з інтерфейсом, особливостями роботи  та визначити основні переваги та недоліки створення рекламної продукції в даній програмі;
  •  дослідити історію виникнення вітальних листівок та схарактеризувати листівку, як серійний об`єкт графічного дизайну;
  • оперуючи знаннями отриманими в ході дослідження, створити вітальну листівку до Різдва та завантажити її на власний блог;
  • Взяти участь у шкільній виставці-презентації " Щастя в подарунок".


ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: Вміння працювати у програмі Microsoft Office Publisher, знаючи при цьому  умови формування серійних об`єктів графічного дизайну та сталі композиційні складові, дасть можливість кожній людині створити власну друковану рекламу та вітальну листівку, тим самим подарувати   їй щастя!

Немає коментарів:

Дописати коментар