Постер, як об’єкт графічного дизайну

Постер як об’єкт графічного дизайну 

Постер−рекламний твір форматів А5−А3, що надає спостерігачам образну і водночас точну інформацію про характер товарів і послуг, які їм пропонує виробник, індивідуальні якісні особливості, притаманні цим товарам і послугам, а також місця та умови придбання цих товарів. 
Постер часто не відрізняють від плакату, хоча за функціями вони мають суттєві відмінності. Завдання плакату миттєво привертати увагу перехожих, відволікати їх від буденності життя, актуалізувати вічні цінності, спонукати до роздумів. 
Плакат відрізняється від постеру філософським підходом, парадоксальністю світогляду поглядів розробників. І хоча в процесі розроблення постерів фахівці графічного дизайну поступово починають застосовувати алегоричну мову, але в постері вона не набуває яскраво виражених та довершених форм. 
До спільних ознак, що об’єднують ці два види візуальних комунікацій, належать: новизна ідеї, асоціативність, лаконічність, естетичність, у тому числі − благозвучність, колорит, здатність адаптації до умов різних мовних середовищ. 
Постер має бути зрозумілим кожному, містити точну і переконливу інформацію про ті переваги, котрі споживач отримає разом із придбанням товарів або послуг. Як рекламне звернення постер має відповідати високому рівню культури спілку- вання, культури висловлювання думки. 
Згідно із Законом України «Про рекламу» друковане рекламне звернення, зокрема постер, не може містити антиреклами або образливих висловів щодо продукції конкурентів. Постер має захоплювати та переконувати, закликати або інтригувати, він обов’язково має змусити споживачів звернути через нього увагу на товар. 
Основна вимога до рекламних текстів у постері − максимальна лаконічність. Краще вкласти в зображувальні або шрифтові елементи більше емоційне забарвлення, ніж надавати довгий і нецікавий перелік технічних характеристик.


Немає коментарів:

Дописати коментар